Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi üçün " SERVİCE-DESK" (Yardım masası) sistemi
SERVİCE-DESK (Yardım masası)
Müştəri
Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi
Məqsəd:
“SERVİS-DESK” (Yardım masası) sistemi təşkilatın mövcud informasiya sistemlərinə yardım məqsədi üçün hazırlanmışdır. Sistemin istifadəçiləri proqramların və texniki avadanlıqların istismarı zamanı ortaya çıxan problemlərin və təkliflərin həlli üçün “SERVİS-DESK” (Yardım masası) adlı xidmətə müraciət edirlər. Xidmətin əməkdaşları bu system vasitəsi ilə təklif və problemləri araşdırırlar və aradan qaldırırlar.
Alt sistemlər və modullar:
· Təklif və şikayətlər
- Müraciyətlərin daxil edilməsi və müraciyətlərə sənəd əlavə etmək imkanı mövcüddur;
- Nəticəni və iş axınını izləmək;
- Nəticəyə uyğun qiymətləndirmək funksionallığı;
- Nəticənin təsdiq edilməsi vəya rədd edilməsi imkanı;
- İş axını daxılindı qeydlərin əavə edilməsi.
- Müraciyətin tarixçəsini izləmək imkanı
· Təklif və şikayətlər (Admin)
· Aşağıda qeyd edilən filtrlər üzrə axtarış imkanı:
- Gözləyənlər;
- Təsdiqləmə gözləyənlər;
- Rədd olunanlar;
- Bitənlər.
- Üzərimdə olanlar.
· Müraciyəti üzərinə almaq vəya üzərindən geri qaytarmaq imkanı;
· Müraciyətə qeyd vəya sənəd əlavə etmək funksionallığı.
· Müraciyətin tarixçəsini izləmək imkanı.
· Müraciyətə düzəliş etmək və iş növünə uyğun kateqoriyalara bölmək imkanı mövcüddur.
İstifadə olunmuş texnologiyalar: Oracle, Java, Avrora, Eyeks, DAL