AZ | EN | RU

Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi üçün " SERVİCE-DESK" (Yardım masası) sistemi

SERVİCE-DESK (Yardım masası)

Müştəri

 Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi

Məqsəd: 

      “SERVİS-DESK” (Yardım masası) sistemi təşkilatın mövcud informasiya sistemlərinə yardım məqsədi üçün hazırlanmışdır. Sistemin istifadəçiləri proqramların və texniki avadanlıqların istismarı zamanı ortaya çıxan problemlərin və təkliflərin həlli üçün “SERVİS-DESK” (Yardım masası) adlı xidmətə müraciət edirlər. Xidmətin əməkdaşları bu system vasitəsi ilə təklif və problemləri araşdırırlar və aradan qaldırırlar.

Alt sistemlər və modullar:

·    Təklif və şikayətlər

       - Müraciyətlərin daxil edilməsi və müraciyətlərə sənəd əlavə etmək imkanı mövcüddur;

       - Nəticəni və iş axınını izləmək;

       - Nəticəyə uyğun qiymətləndirmək funksionallığı;

       - Nəticənin təsdiq edilməsi vəya rədd edilməsi imkanı;

       - İş axını daxılindı qeydlərin əavə edilməsi.

       - Müraciyətin tarixçəsini izləmək imkanı

·    Təklif və şikayətlər (Admin)

·    Aşağıda qeyd edilən filtrlər üzrə axtarış imkanı:

       - Gözləyənlər;

       - Təsdiqləmə gözləyənlər;

       - Rədd olunanlar;

       - Bitənlər.

       - Üzərimdə olanlar.

·         Müraciyəti üzərinə almaq vəya üzərindən geri qaytarmaq imkanı;

·         Müraciyətə qeyd vəya sənəd əlavə etmək funksionallığı.

·         Müraciyətin tarixçəsini izləmək imkanı.

·         Müraciyətə düzəliş etmək və iş növünə uyğun kateqoriyalara bölmək imkanı mövcüddur.

İstifadə olunmuş texnologiyalar:  Oracle, Java, Avrora, Eyeks, DAL